e-Pomoc techniczna
Rewizor nexo – Jak utworzyć kartotekę księgową na podstawie słownika własnego SQL?
Program: InsERT nexo, Rewizor nexo
Od wersji 51.0.0 Rewizora nexo PRO możliwe jest stworzenie kartoteki księgowej opartej o słownik własny SQL. Słowniki własne umożliwiają zdefiniowanie ograniczonego zbioru wartości na podstawie określonego zapytania SQL. W tym celu należy:
1. Przejść do modułu Konfiguracja – Słowniki własne i utworzyć Słownik własny SQL. Przygotowanie odpowiedniego zapytania wymaga znajomości struktury bazy danych oraz wiedzy z zakresu języka SQL. W przypadku trudności z osiągnięciem oczekiwanego efektu zalecamy kontakt z dyplomowanym serwisantem.
Uwaga! Słowniki własne są dostępne tylko dla posiadaczy licencji na program z linii InsERT nexo PRO.
2. Przejść do modułu Kartoteki księgowe, a następnie wybrać Dodaj – Kartoteka księgowa.
3. W polu Wzorzec kartoteki wskazać Słownik własny SQL, a następnie wybrać Słownik własny oraz Nazwę tworzonej kartoteki księgowej. Zatwierdzić przyciskiem Zapisz.