Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rewizor nexo – Jak utworzyć kartotekę księgową na podstawie słownika własnego SQL?

Program: InsERT nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Plan kont, Słowniki

Od wersji 51.0.0 Rewizora​ nexo PRO możliwe jest stworzenie kartoteki księgowej opartej o słownik własny SQL. Słowniki własne umożliwiają zdefiniowanie ograniczonego zbioru wartości na podstawie określonego zapytania SQL. W tym celu należy:

1. Przejść do modułu Konfiguracja – Słowniki własne i utworzyć Słownik własny SQL​. Przygotowanie odpowiedniego zapytania wymaga znajomości struktury bazy danych oraz wiedzy ​z zakresu ​​języka SQL. W przypadku trudności z osiągnięciem oczekiwanego efektu zalecamy kontakt z dyplomowanym serwisantem.

Uwaga! Słowniki własne są dostępne tylko dla posiadaczy licencji na program z linii InsERT nexo PRO.​


​2. Przejść do modułu Kartoteki księgowe, a następnie wybrać Dodaj – Kartoteka księgowa.


3. W polu Wzorzec kartoteki wskazać Słownik własny SQL, a następnie wybrać Słownik własny oraz Nazwę tworzonej kartoteki księgowej. Zatwierdzić przyciskiem Zapisz​.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki