e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – jak ustawić domyślny opis problemu w szablonie zlecenia serwisowego?
Program: Gestor nexo
Kategoria: Parametry, Zlecenia serwisowe
Słownik Szablony zleceń serwisowych ewidencjonuje szablony, dzięki którym tworzenie nowych umów zleceń przebiega znacznie sprawniej. W polu Opis problemu scenariusza zleceń serwisowych można ręcznie dodać opis dotyczący serwisowanego urządzenia lub skorzystać z gotowego wpisu ze słownika. Można również wybrać opcję Dodaj i wstaw nowy opis problemu – wówczas dane podane w wyświetlonym oknie zasilą słownik i zostaną wstawione w pole z opisem problemu.
Aby ustawić domyślny Opis problemu w Szablonie zlecenia serwisowego, należy:
1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Szablony zleceń serwisowych, wejść w wyszukany moduł, zaznaczyć wcześniej utworzony szablon i kliknąć górne menu Popraw.
W przypadku braku szablonów, informacje o tym, jak dodać nowy szablon zleceń można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej: Gestor nexo – Jak dodać szablon zlecenia serwisowego?
2. Rozwinąć menu pola Opis problemu i wybrać odpowiednią opcję. Zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
W przypadku braku opcji Uzupełnij używając…, informacje o tym, jak dodać opis problemu do zleceń serwisowych można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej: Jak dodać opis problemu do zleceń serwisowych w programie Gestor nexo?
W ten sposób po utworzeniu zlecenia serwisowego na podstawie Szablonu zlecenia serwisowego pole Opis problemu zostanie odpowiednio uzupełnione.