Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – jak ustawić domyślny opis problemu w szablonie zlecenia serwisowego?

Program: Gestor nexo

Kategoria: Parametry, Zlecenia serwisowe

​Słownik Szablony zleceń serwisowych ewidencjonuje szablony, dzięki którym tworzenie nowych umów zleceń przebiega znacznie sprawniej. W polu Opis problemu scenariusza zleceń serwisowych można ręcznie dodać opis dotyczący serwisowanego urządzenia lub skorzystać z gotowego wpisu ze słownika. Można również wybrać opcję Dodaj i wstaw nowy opis problemu – wówczas dane podane w wyświetlonym oknie zasilą słownik i zostaną wstawione w pole z opisem problemu.

Aby ustawić domyślny Opis problemu w Szablonie zlecenia serwisowego, należy:

1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Szablony zleceń serwisowych, wejść w wyszukany moduł, zaznaczyć wcześniej utworzony szablon i kliknąć górne menu Popraw.

W przypadku braku szablonów, informacje o tym, jak dodać nowy szablon zleceń można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej: Gestor nexo – Jak dodać szablon zlecenia serwisowego?

 

2. Rozwinąć menu pola Opis problemu i wybrać odpowiednią opcję. Zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz.


W przypadku braku opcji Uzupełnij używając…, informacje o tym, jak dodać opis problemu do zleceń serwisowych można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej: Jak dodać opis problemu do zleceń serwisowych w programie Gestor nexo?

W ten sposób po utworzeniu zlecenia serwisowego na podstawie Szablonu zlecenia serwisowego pole Opis problemu zostanie odpowiednio uzupełnione.

 


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki