e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak ustawić domyślną datę rozpoczęcia zlecenia serwisowego?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Parametry, Zlecenia serwisowe
Moduł Zlecenia serwisowe przygotowano z myślą o firmach działających w branży usługowej. Pozwala ewidencjonować zlecenia serwisowe, a także dzięki powiadomieniom i wiadomościom e-mail oraz SMS w łatwy sposób kontaktować się z klientami.
Słownik Scenariuszy obsługi klienta umożliwia dodanie i edycję scenariuszy do zleceń serwisowych. Pozwala m.in. na określenie Daty rozpoczęcia, jest to pole, które pozwala zdecydować, czy po wybraniu scenariusza w zleceniu serwisowym ma być automatycznie ustawiana Data rozpoczęcia. Jeżeli tak ma się stać, użytkownik może wybrać Datę bieżącą lub Datę z kontekstu programu.
Aby określić domyślną datę rozpoczęcia zlecenia serwisowego, należy:
1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Scenariusz obsługi klienta, wejść w wyszukany moduł, zaznaczyć używany scenariusz i kliknąć górne menu Popraw.
W przypadku braku scenariusza, informacje o tym, jak dodać nowy scenariusz obsługi klienta znajdują się w temacie e-Pomocy technicznej: Gestor nexo – Jak dodać scenariusz obsługi klienta?
2. Z listy rozwijalnej Data rozpoczęcia wybrać odpowiednią datę i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
W ten sposób, po wyborze Scenariusza na Zleceniu serwisowym pole Data rozpoczęcia zostanie zaktualizowana zgodnie w wybranym w powyższych krokach ustawieniem.