e-Pomoc techniczna
Lekarz PLUS – Jak wystawić e-receptę?
Program: Lekarz PLUS
Kategoria: Obsługa
Aplikacja Lekarz PLUS umożliwia wystawianie e-recept podczas przeprowadzanych wizyt. W tym celu należy:
1. Rozpocząć lub otworzyć rozpoczętą wcześniej wizytę z pacjentem, któremu zostanie wystawiona e-recepta. Artykuł e-Pomocy opisujący, jak rozpocząć wizytę dostępny jest tutaj.
2. Na formularzu wizyty przejść do sekcji Recepty i kliknąć przycisk Wystaw receptę.
3. W górnej części okna Dodawanie recepty widać status konfiguracji eWUŚ, status ubezpieczenia oraz status dostępu do refundacji pacjenta.
4. Wyszukać potrzebne leki. W tym celu należy wprowadzić nazwę leku i wybrać odpowiednią pozycję z listy rozwijanej.
5. Po wybraniu lekarstwa należy uzupełnić dane o ilości i rodzaju opakowania, wprowadzić Termin realizacji oraz uzupełnić Dawkowanie. Pozycję można rozszerzyć o Uwagi dla farmaceuty. W prawym dolnym rogu jest możliwość wystawienia recepty na 365 dni oraz dodanie oznaczenia Nie wydawać zamienników. Po wprowadzeniu wszystkich pozycji leków na receptę zapisać ją przyciskiem Zaakceptuj receptę.
6. W formularzu wizyty wystawić e-receptę przyciskiem Podpisz i wyślij.