Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Lekarz PLUS – Jak dodać wizytę?

Program: Lekarz PLUS

Kategoria: Obsługa

​Aplikacja Lekarz PLUS umożliwia prowadzenie terminarza wizyt pacjentów dla każdego wprowadzonego do programu gabinetu. W celu umówienia wizyty należy:

1. Zweryfikować wybrany w kontekście gabinet, a w razie potrzeby wskazać prawidłowy, dla którego zostanie umówiona wizyta. 


2. Program umożliwia dodawanie wizyt w trzech miejscach:

  1. W module Wizyty. W tym celu należy z Głównego Menu wybrać Wizyty i kliknąć przycisk Dodaj wizytę.


  2. W module Rejestracja. W tym celu należy z Głównego Menu wybrać Rejestracja i kliknąć wolne Pole w kalendarzu w miejscu, gdzie zostanie wprowadzona wizyta.


  3.  W kartotece pacjenta. W tym celu należy z Głównego Menu wybrać Pacjenci, wejść do kartoteki pacjenta, któremu zostanie umówiona wizyta i kliknąć przycisk Dodaj wizytę.


3. W przypadku dodawania wizyty z modułu Wizyty lub Terminarz należy wyszukać dodaną wcześniej kartotekę pacjenta. Jeżeli kartoteki nie ma jeszcze w systemie, to można skorzystać ze skróconego formularza dodawania kartoteki, dostępnego pod przyciskiem Dodaj pacjenta.


 

4. W sekcji szczegóły należy obowiązkowo wskazać termin wizyty, usługę oraz osobę przeprowadzającą wizytę. Opcjonalnie można dołączyć do danych wizyty dodatkowe informacje w polu Notatka do wizyty.


5. Po wypełnieniu wszystkich danych wizytę można zapisać do terminarza przyciskiem Utwórz wizytę. W sytuacji kiedy wizyta jest przeprowadzana bezpośrednio po jej ​rejestracji, można skorzystać z opcji Utwórz i Rozpocznij Wizytę.



Temat należy do Zbioru zagadnień ​istotnych przy ​​konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z Lekarzem PLUS​.​​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki