Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Lekarz PLUS – Jak dodać pacjenta?

Program: Lekarz PLUS

Kategoria: Klienci

​Do umawiania wizyt i zapisywania ich szczegółów konieczne jest wprowadzenie pacjenta. W celu założenia w aplikacji Lekarz PLUS kartoteki pacjenta należy:

1. Z listy modułów wybrać Pacjenci, a następnie kliknąć przycisk Dodaj Pacjenta.


2. Uzupełnić Dane pacjenta. Pola obowiązkowe są oznaczone gwiazdką. Data urodzenia oraz Płeć uzupełniane automatycznie na podstawie numeru PESEL. Historia przeprowadzonych wizyt będzie dostępna na zakładce Wizyty po zapisaniu kartoteki. Po wprowadzeniu i zweryfikowaniu danych kliknąć przycisk Zapisz.


Temat należy do Zbioru zagadnień ​istotnych przy ​​konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z Lekarzem PLUS​.​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki