e-Pomoc techniczna
Lekarz PLUS – Jak dodać gabinet?
Program: Lekarz PLUS
Kategoria: Konfiguracja
Aplikacja Lekarz PLUS umożliwia obsługę wielu gabinetów w jednym miejscu. Pierwszą możliwością dodania do gabinetów do programu jest początkowa konfiguracja. Dla każdego prowadzony jest oddzielny terminarz wizyt. W celu dodania gabinetu do programu należy:
1. Z listy modułów wybrać Ustawienia, a następnie Organizacja.
2. W sekcji Komórki organizacyjne kliknąć przycisk Dodaj gabinet.
3. W oknie, które się wyświetli wskazać gabinet, który ma zostać dodany do programu. Lista dostępnych gabinetów jest wygenerowana na podstawie danych podmiotu w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą. Wybór zatwierdzić przyciskiem Dodaj.
Temat należy do Zbioru zagadnień istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z Lekarzem PLUS.