Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Lekarz PLUS – Jak dołączyć do aplikacji jako nowy użytkownik?

Program: Lekarz PLUS

Kategoria: Konto InsERT, Użytkownicy

​Dodawanie i usuwanie użytkowników aplikacji jest możliwe jedynie dla użytkownika typu Administrator – uprawnienia można zweryfikować na stronie konto.insert.com.pl​. Do korzystania przez nowych użytkowników konieczne jest posiadanie Konta InsERT przez każdego z nich. Aby dołączyć do programu jako nowy użytkownik, należy:

1. Otworzyć wiadomość e-mail z zaproszeniem do korzystania z programu i kliknąć przycisk Akceptuj zaproszenie lub link aktywacyjny. Zaproszenie jest wysyłane w momencie dodania przez Administratora nowego użytkownika. Artykuł e-Pomocy technicznej opisujący tę czynność dostępny jest tutaj.


2. W przeglądarce internetowej zostanie otworzone Zaproszenie do korzystania z usług i aplikacji. W celu akceptacji należy zalogować się na istniejące Konto InsERT lub Utworzyć nowe konto.


3. Wprowadzić dane logowania do Konta InsERT lub ​Utworzyć nowe konto. Proces zakładania nowego konta został opisany w osobnym artykule e-Pomocy technicznej.


4. Po zalogowaniu zostanie wyświetlona informacja o przyjęciu zaproszenia. Z tego miejsca można również otworzyć aplikację. 


Temat należy do Zbioru zagadnień ​istotnych przy ​​konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z Lekarzem PLUS​.​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki