e-Pomoc techniczna
Lekarz PLUS – Jak dołączyć do aplikacji jako nowy użytkownik?
Program: Lekarz PLUS
Kategoria: Konto InsERT, Użytkownicy
Dodawanie i usuwanie użytkowników aplikacji jest możliwe jedynie dla użytkownika typu Administrator – uprawnienia można zweryfikować na stronie konto.insert.com.pl. Do korzystania przez nowych użytkowników konieczne jest posiadanie Konta InsERT przez każdego z nich. Aby dołączyć do programu jako nowy użytkownik, należy:
1. Otworzyć wiadomość e-mail z zaproszeniem do korzystania z programu i kliknąć przycisk Akceptuj zaproszenie lub link aktywacyjny. Zaproszenie jest wysyłane w momencie dodania przez Administratora nowego użytkownika. Artykuł e-Pomocy technicznej opisujący tę czynność dostępny jest tutaj.
2. W przeglądarce internetowej zostanie otworzone Zaproszenie do korzystania z usług i aplikacji. W celu akceptacji należy zalogować się na istniejące Konto InsERT lub Utworzyć nowe konto.
3. Wprowadzić dane logowania do Konta InsERT lub Utworzyć nowe konto. Proces zakładania nowego konta został opisany w osobnym artykule e-Pomocy technicznej.
4. Po zalogowaniu zostanie wyświetlona informacja o przyjęciu zaproszenia. Z tego miejsca można również otworzyć aplikację.
Temat należy do Zbioru zagadnień istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z Lekarzem PLUS.