Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

mikroGratyfikant GT – Jak dodać nową kategorię?

Program: InsERT GT, mikroGratyfikant GT

Kategoria: Słowniki

Słownik Kategorie umożliwia użytkownikowi przypisywanie dokumentów do określonych przez siebie kategorii. Kategoria dokumentu to jednostka klasyfikacyjna, dzięki której wyróżnia się grupy dokumentów cechujących się pewnym podobieństwem. W celu dodania nowej kategorii do programu mikroGratyfikant GT należy:

1. Z listy modułów wybrać Administracja – Słowniki, a z listy słowników Kategorie.


2. W oknie Kategorie wybrać opcję Dodaj.


3. W oknie Kategoria wprowadzić Nazwę nowej kategorii, oraz opcjonalnie Podtytuł. Zapisać przyciskiem OK.

​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki