Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Biuro nexo – Jak dodać informację o dacie zawieszenia działalności klienta biura?

Ostatnia modyfikacja: 15.04.2024

Program: Biuro nexo, InsERT nexo

Kategoria: Klienci biura

Moduł Klienci biura zawiera listę podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe. Pozwala on na wykonywanie wielu akcji związanych z zarządzaniem klientami. W sekcji Okresy działalności użytkownik może uzupełnić daty: zawieszenia, planowanego wznowienia i wznowienia działalności gospodarczej. Aby dodać informację o zawieszeniu działalności klienta biura, należy:

1. Przejść do modułu Klienci biura, zaznaczyć na liście klienta biura i kliknąć Popraw.


2. Kliknąć zakładkę Biuro i uzupełnić Datę zawieszenia.


3. Opcjonalnie uzupełnić Planowaną datę wznowienia i zapisać zmiany.




Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki