Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Biuro nexo – Jak dodać informację o dacie zawieszenia działalności klienta biura?
Ostatnia modyfikacja: 15.04.2024
Program: Biuro nexo, InsERT nexo
Kategoria: Klienci biura
Moduł Klienci biura zawiera listę podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe. Pozwala on na wykonywanie wielu akcji związanych z zarządzaniem klientami. W sekcji Okresy działalności użytkownik może uzupełnić daty: zawieszenia, planowanego wznowienia i wznowienia działalności gospodarczej. Aby dodać informację o zawieszeniu działalności klienta biura, należy:
1. Przejść do modułu Klienci biura, zaznaczyć na liście klienta biura i kliknąć Popraw.
2. Kliknąć zakładkę Biuro i uzupełnić Datę zawieszenia.
3. Opcjonalnie uzupełnić Planowaną datę wznowienia i zapisać zmiany.