Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak włączyć automatyczne dodawanie załączników w szablonie wiadomości?

Ostatnia modyfikacja: 17.04.2024

Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Poczta elektroniczna

​​Od wersji 50.0.0 InsERT nexo dodano możliwość automatycznego dołączania plików z Biblioteki załączników​ do wysyłanych wiadomości. W tym celu należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkoweKonfiguracja. Odszukać i wybrać Szablony wiadomości, następnie dodać lub poprawić istniejący szablon.


2. Kliknąć Więcej.


3. ​W polu Dodaj z biblioteki załączników wybrać jedną z trzech dostępnych opcji:

  • Nie oddawaj załączników z powiązanych obiektów;

  • Załączniki z głównego obiektu;

  • ​​Załączniki wszystkich obiektów powiązanych z wiadomością.


Dodatkowo użytkownik z poziomu Biblioteki załączników, ma możliwość zdecydować, które załączniki mają być dołączane do wiadomości, jeśli zostały uwzględnione w szablonie wiadomości. W tym celu należy:

Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Biblioteka załączników. Zaznaczyć załącznik i kliknąć Właściwości. ​


Zaznaczyć opcję Dołączaj do wiadomości, jeśli uwzględniony w szablonie według własnych preferencji.


Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki