e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak włączyć automatyczne dodawanie załączników w szablonie wiadomości?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Poczta elektroniczna
Od wersji 50.0.0 InsERT nexo dodano możliwość automatycznego dołączania plików z Biblioteki załączników do wysyłanych wiadomości. W tym celu należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja. Odszukać i wybrać Szablony wiadomości, następnie dodać lub poprawić istniejący szablon.
2. Kliknąć Więcej.
3. W polu Dodaj z biblioteki załączników wybrać jedną z trzech dostępnych opcji:
-
Nie oddawaj załączników z powiązanych obiektów;
-
Załączniki z głównego obiektu;
-
Załączniki wszystkich obiektów powiązanych z wiadomością.
Dodatkowo użytkownik z poziomu Biblioteki załączników, ma możliwość zdecydować, które załączniki mają być dołączane do wiadomości, jeśli zostały uwzględnione w szablonie wiadomości. W tym celu należy:
Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Biblioteka załączników. Zaznaczyć załącznik i kliknąć Właściwości.
Zaznaczyć opcję Dołączaj do wiadomości, jeśli uwzględniony w szablonie według własnych preferencji.