Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak do widoku Poczty dodać informację o powiązaniu wiadomości ze Zgłoszeniem klienta?
Ostatnia modyfikacja: 02.04.2024
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Personalizacja, Poczta elektroniczna
Od wersji 50.0.0 Gestora nexo w module Poczta dodane zostały nowe kolumny informujące o powiązaniach ze zleceniem serwisowym, umowie z klientem oraz zgłoszeniem klienta. Aby dodać kolumnę informującą o powiązaniu wiadomości ze Zgłoszeniem klienta, należy:
1. Przejść do modułu Komunikacja – Poczta. Następnie kliknąć w prawym górnym roku ikonę koła zębatego i wybrać Konfiguracja widoku.
2. Wyszukać i zaznaczyć Zgłoszenie klienta. Zapisać zmiany.
Stosowna informacja będzie widoczna w module Poczta.