Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak wykorzystać etykietowania kontaktów podczas tworzenia wiadomości e-mail do klienta?

Ostatnia modyfikacja: 02.04.2024

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Klienci, Poczta elektroniczna

​Dzięki funkcji Miejsca użycia kontaktu użytkownik może przypisać kontakt do dokumentów takich jak faktury, oferty, dokumenty związane z serwisem i windykacją oraz zamówienia. 


Od wersji 50.0.0 Gestora nexo dodano możliwość skorzystania z miejsc użycia kontaktów w wiadomości pocztowej oraz w kreatorze wysyłki zbiorczej. W tym celu (na przykładzie wysyłki Oferty e-mailem), należy:

1. Przejść do modułu Ofertowanie Oferty. Zaznaczyć ofertę na liście.


2. Z górnego menu Operacje wybrać Wyślij ofertę e-mailem.


3. W polu do kliknąć ikonę ≡ i wybrać Miejsce użycia kontaktu.


Po wybraniu Miejsca użycia kontaktu pole Adresata wiadomości zostanie stosownie uzupełnione.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki