e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak wykorzystać etykietowania kontaktów podczas tworzenia wiadomości e-mail do klienta?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Klienci, Poczta elektroniczna
Dzięki funkcji Miejsca użycia kontaktu użytkownik może przypisać kontakt do dokumentów takich jak faktury, oferty, dokumenty związane z serwisem i windykacją oraz zamówienia.
Od wersji 50.0.0 Gestora nexo dodano możliwość skorzystania z miejsc użycia kontaktów w wiadomości pocztowej oraz w kreatorze wysyłki zbiorczej. W tym celu (na przykładzie wysyłki Oferty e-mailem), należy:
1. Przejść do modułu Ofertowanie – Oferty. Zaznaczyć ofertę na liście.
2. Z górnego menu Operacje wybrać Wyślij ofertę e-mailem.
3. W polu do kliknąć ikonę ≡ i wybrać Miejsce użycia kontaktu.
Po wybraniu Miejsca użycia kontaktu pole Adresata wiadomości zostanie stosownie uzupełnione.