Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak zbiorczo zrealizować Działania?

Ostatnia modyfikacja: 15.04.2024

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Działania

​​

Od wersji 50.0.0 programu Gestor nexo​ umożliwiono tworzenie dokumentów na podstawie kilku zaznaczonych działań. Pozwoli to przykładowo wystawić jedną, zbiorczą fakturę dla klienta do wielu powiązanych z nim działań. W tym celu należy:

1. Przejść do modułu Działaniazaznaczyć na liście działania, a następnie wybrać z górnego menu opcję Wystaw dokument.


2. Wybrać typ dokumentu i kliknąć Wykonaj.


3. Wybrać Wyróżniony dokument. Pole to pozwala na wybór dokumentu Działania, z którego mają zostać przeniesione dane nagłówkowe do generowanego dokumentu takie, jak: nabywca, oddział czy magazyn.


4. Wskazać Nabywcę i Transakcję handlową.


5. Określić ustawienia pozycji tworzonego dokumentu:

  • Zachowaj oryginalne pozycje – pozycje są przeniesione z dokumentów źródłowych do dokumentu docelowego z zachowaniem wszystkich ustawień;

  • Konsoliduj wszystkie pozycje – ta opcja pozwala na połączenie wszystkich pozycji na dokumentach Działań z tym samym towarem lub usługą w jedną pozycję bez względu na jednostkę miary, cenę itd. W przypadku gdy jednostki miary są różne, to zastosowana będzie jednostka podstawowa towaru.​

 

6. Kliknąć OK w celu utworzenia dokumentu.


7. Zapisać dokument.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki