Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rewizor GT – Jak dodać rodzaj dowodu księgowego?

Ostatnia modyfikacja: 27.02.2024

Program: InsERT GT, Rewizor GT

Kategoria: Dekretacja dokumentów, Dokumenty księgowe, Słowniki

​Słownik rodzajów dowodów księgowych w programie Rewizor GT pozwala określić, na podstawie jakiego typu dokumentu został sporządzony dekret księgowy (faktura, wyciąg bankowy, raport kasowy i inne). Słownik ten jest wykorzystywany w dekretach księgowych oraz w schematach importu. W celu dodania rodzaju dowodu księgowego należy:

1. Z listy modułów wybrać AdministracjaSłowniki, a  z listy słowników Rodzaj dowodu księgowego.


2. W oknie, które się wyświetli wybrać opcję Dodaj.


3. Wprowadzić Nazwę nowego rodzaju dowodu księgowego i zapisać przyciskiem OK.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki