e-Pomoc techniczna
Rewizor GT – Gdzie wprowadzić opis rejestru księgowego?
Program: InsERT GT, Rewizor GT
Kategoria: Dekretacja dokumentów, Słowniki
Rewizor GT pracuje w ujęciu rejestrowym. Oznacza to, że wszystkie dokumenty księgowe (dekrety) muszą być zapisane w konkretnych rejestrach księgowych. Rejestry mogą być tworzone wg rodzajów, np. Rejestr zakupu, Rejestr sprzedaży, Rejestr kosztowy, Rejestr dokumentów kasowych, Rejestr operacji bankowych; wg okresów, np. Rejestr styczeń 2024, Rejestr luty 2024, Rejestr I kwartał 2024 lub jeszcze inaczej. O tym, ile i jakie rejestry księgowe będą wykorzystywane w programie, decyduje księgowy. W celu wprowadzenia opisu rejestru księgowego należy:
1. Z listy modułów wybrać Administracja – Słowniki, a z listy słowników Rejestry księgowe.
2. W oknie, które się wyświetli zaznaczyć rejestr, dla którego zostanie wprowadzony opis i kliknąć opcję Popraw.
3. Przejść na zakładkę Dodatkowe i wprowadzić Opis. Zmiany zapisać przyciskiem OK.