Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rachmistrz i Rewizor GT – Jak ustawić domyślne oznaczenie dowodu nabycia dla zapisów konkretnej ewidencji VAT?

Ostatnia modyfikacja: 08.01.2024

Program: InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT

Kategoria: Ewidencje VAT, Słowniki

​​​​Ewidencje VAT w programach Rachmistrz GT oraz Rewizor GT służą do przechowywania informacji o tym, jakie ewidencje VAT zakupu i sprzedaży są wykorzystywane w danym podmiocie. Oprócz standardowych użytkownik ma możliwość dodania własnych np. "Ewidencja paragonów", czy "Ewidencja zwrotów ze sprzedaży detalicznej". Domyślne oznaczenie dowodu nabycia będzie wprowadzać się do zapisu w momencie wybrania ewidencji. W celu ustawienia domyślnego oznaczenia dowodu nabycia dla konkretnej ewidencji należy:

1. Z listy modułów wybrać Administracja​ – Słowniki, a z listy słowników Ewidencje VAT.


2. W oknie, które się wyświetli zaznaczyć ewidencję, której zostanie ustawione domyślne oznaczenie dowodu nabycia i kliknąć opcję Popraw.


3. Przejść na zakładkę JPK_VAT i wybrać domyślne Oznaczenie dowodu nabycia. Zmiany zapisać przyciskiem OK.



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki