e-Pomoc techniczna
Rachmistrz i Rewizor GT – Jak ustawić domyślny termin płatności w konkretnej ewidencji VAT?
Program: InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT
Kategoria: Ewidencje VAT, Słowniki
Ewidencje VAT w programach Rachmistrz GT oraz Rewizor GT służą do przechowywania informacji o tym, jakie ewidencje VAT zakupu i sprzedaży są wykorzystywane w danym podmiocie. Oprócz standardowych użytkownik ma możliwość dodania własnych np. "Ewidencja paragonów", czy "Ewidencja zwrotów ze sprzedaży detalicznej". Domyślny termin płatności będzie wprowadzać się do zapisu w momencie wybrania ewidencji. W celu ustawienia domyślnego terminu płatności dla konkretnej ewidencji należy:
1. Z listy modułów wybrać Administracja – Słowniki, a z listy słowników Ewidencje VAT.
2. W oknie, które się wyświetli zaznaczyć ewidencję, której zostanie ustawiony domyślny rodzaj i kliknąć opcję Popraw.
3. Wybrać domyślny Termin płatności. Zmiany zapisać przyciskiem OK.