Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rachmistrz i Rewizor GT – Jak ustawić domyślny termin płatności w konkretnej ewidencji VAT?

Ostatnia modyfikacja: 20.12.2023

Program: InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT

Kategoria: Ewidencje VAT, Słowniki

​Ewidencje VAT w programach Rachmistrz GT oraz Rewizor GT służą do przechowywania informacji o tym, jakie ewidencje VAT zakupu i sprzedaży są wykorzystywane w danym podmiocie. Oprócz standardowych użytkownik ma możliwość dodania własnych np. "Ewidencja paragonów", czy "Ewidencja zwrotów ze sprzedaży detalicznej". Domyślny termin płatności będzie wprowadzać się do zapisu w momencie wybrania ewidencji. W celu ustawienia domyślnego terminu płatności dla konkretnej ewidencji należy:

1. Z listy modułów wybrać Administracja​ – Słowniki, a z listy słowników Ewidencje VAT.


2. W oknie, które się wyświetli zaznaczyć ewidencję, której zostanie ustawiony domyślny rodzaj i kliknąć opcję Popraw.


3. Wybrać domyślny Termin płatności. Zmiany zapisać przyciskiem OK




Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki