e-Pomoc techniczna
Rachmistrz i Rewizor GT – Jak wprowadzić opis do ewidencji VAT?
Program: InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT
Kategoria: Ewidencje VAT, Słowniki
Ewidencje VAT w programach Rachmistrz GT oraz Rewizor GT służą do przechowywania informacji o tym, jakie ewidencje VAT zakupu i sprzedaży są wykorzystywane w danym podmiocie. Oprócz standardowych, użytkownik ma możliwość dodania własnych np. "Ewidencja paragonów", czy "Ewidencja zwrotów ze sprzedaży detalicznej". Opis ewidencji VAT pomaga uszczegółowić, doprecyzować przeznaczenie danej ewidencji. W celu dodania opisu do Ewidencji VAT należy:
1. Z listy modułów wybrać Administracja – Słowniki, a z listy słowników Ewidencje VAT.
2. W oknie, które się wyświetli zaznaczyć ewidencję, do której zostanie wprowadzony opis i kliknąć opcję Popraw.
3. Uzupełnić pole Opis potrzebnymi informacjami. Zmiany zapisać przyciskiem OK.