Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rachmistrz i Rewizor GT – Jak wprowadzić opis do ewidencji VAT?

Ostatnia modyfikacja: 08.12.2023

Program: InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT

Kategoria: Ewidencje VAT, Słowniki

​Ewidencje VAT w programach Rachmistrz GT oraz Rewizor GT służą do przechowywania informacji o tym, jakie ewidencje VAT zakupu i sprzedaży są wykorzystywane w danym podmiocie. Oprócz standardowych, użytkownik ma możliwość dodania własnych np. "Ewidencja paragonów", czy "Ewidencja zwrotów ze sprzedaży detalicznej". Opis ewidencji VAT pomaga uszczegółowić, doprecyzować przeznaczenie danej ewidencji. W celu dodania opisu do Ewidencji VAT należy:

1. Z listy modułów wybrać Administracja​Słowniki, a z listy słowników Ewidencje VAT.


2. W oknie, które się wyświetli zaznaczyć ewidencję, do której zostanie wprowadzony opis i kliknąć opcję Popraw.


3. Uzupełnić pole Opis potrzebnymi informacjami. Zmiany zapisać przyciskiem OK




Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki