e-Pomoc techniczna
Sello NX – Jak przy użyciu pól i słowników własnych umożliwić wskazanie Opiekuna na Ofertach internetowych?
Program: InsERT nexo, Sello NX
Kategoria: Integracje, Konfiguracja, Personalizacja
Sello NX pozwala na spersonalizowanie pól dostępnych dla głównych typów dokumentów dzięki wykorzystaniu pól i słowników własnych.
W poniższym artykule udostępnione mechanizmy zostaną wykorzystane w celu dodania pola Opiekun dla Ofert internetowych. Aby to zrobić, należy:
1. Przejść do Konfiguracji – Słowniki własne, a następnie wybrać Dodaj – Słownik własny SQL.
2. Uzupełnić pole Nazwa. Podać odpowiednio: Kolumna klucza: Id, Kolumna wartości: Login, Klauzula FROM: ModelDanychContainer.Uzytkownicy.
Uwaga! W tym przykładzie zastosowana została kolumna ModelDanychContainer.Uzytkownicy. Dokumentacja bazy danych niezbędna do wykorzystania innych kolumn znajduje się tutaj.
3. Zapytanie może zostać wypróbowane przy użyciu przycisku Testuj zapytanie. Zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
4. Zapoznać się z treścią komunikatu, a następnie uruchomić ponownie program klikając Tak.
Kolejnym krokiem jest dodanie odpowiedniego Pola własnego dla Ofert internetowych. W tym celu należy:
1. Przejść do Konfiguracji – Pola własne, zaznaczyć Oferta internetowa i kliknąć Popraw.
2. W sekcji Pola zaawansowane utworzyć nową pozycję. Nadać Nazwę (na potrzeby przykładu będzie to Opiekun), w polu Typ wskazać Słownik własny SQL a w kolumnie Nazwa słownika wybrać utworzony wcześniej Słownik własny. Zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
3. Zapoznać się z treścią komunikatu, a następnie uruchomić ponownie program klikając Tak.
Od tej pory podczas dodawania, bądź edycji Ofert internetowych, na zakładce Pola własne będzie możliwość wskazania Opiekuna.
Pole własne może zostać uwidocznione na liście Ofert internetowych.
A także wykorzystane w celu filtrowania listy.
Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej: