Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Jak automatycznie realizować zamówienia za pomocą modułu Automatyzacja?

Ostatnia modyfikacja: 12.12.2023

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Automatyzacja

​​

Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie – był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS. Automaty domyślnie są pogrupowane według typów obiektów. 

Użytkownik systemu Subiekt nexo ma możliwość wskazania dokumentu, który będzie realizował zamówienie do klienta.


Aby dodać nowy automat, który będzie realizował zamówienie do wskazanego dokumentu w zamówieniu (po oznaczeniu zamówienia zieloną flagą), należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkoweAutomatyzacja i kliknąć DodajAutomat.


2. Nadać nazwę automatu i wprowadzić moment uruchamiania obiektu Po zapisaniu obiektuZamówienie od klienta.


3. W sekcji Warunki wykonania dodać warunek Obiekt uzyskał wartość Flaga, Poprzednia wartość(dowolna), Wartość Zielona,


4. Jako Czynności do wykonania wprowadzić Zrealizuj w zaplanowany dokument

Uwaga! Pola Magazyn źródłowy dla MW/MP i Magazyn docelowy dla MW/MP wykorzystywane są w przypadku gdy dokumentem realizującym zamówienie jest Wydanie międzymagazynowe lub Przyjęcie międzymagazynowe.


5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wykonania, wykonawcy czynności i momentu wykonania automatu. Opcjonalnie umożliwić wykonywanie ręczne w module dla ról​Zapisać automat.


​Temat należy do zbioru zagadnień e-Pomocy technicznej: Przykładowe wykorzystanie automatów w Subiekcie nexo


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki