Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak w module Klienci dodać kolumnę prezentującą e-mail podstawowego przedstawiciela?
Ostatnia modyfikacja: 29.11.2023
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Klienci, Personalizacja
Moduł Klienci w systemie InsERT nexo prezentuje informacje o wszystkich klientach, czyli osobach i firmach, których dane zostały zaewidencjonowane w programie. Aby wyświetlić informację z adresem e-mail podstawowego przedstawiciela, należy:
1. Przejść do modułu Kartoteki – Klienci. Kliknąć "koło zębate" znajdujące się w prawym górnym rogu programu i wybrać Konfiguracja widoku.
2. Odszukać i zaznaczyć E-mail podstawowego przedstawiciela. Kliknąć OK.
W widoku Klienci wyświetlona zostanie stosowna informacja.