Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt 123 – Jak dodać inwentaryzację?

Ostatnia modyfikacja: 02.01.2024

Program: Subiekt 123

Kategoria: Asortyment, Dokumenty, Inwentaryzacja, Magazyn


Subiekt 123 ​pozwala na dodanie inwentaryzacji, na podstawie której zaktualizowane zostaną stany magazynowe produktów. Aby to zrobić, należy:

1. Przejść do modułu Magazyn – Inwentaryzacje​, a następnie kliknąć +


2. Ustawić Datę inwentaryzacji. W obecnej wersji Inwentaryzację można przeprowadzić wyłącznie dla wszystkich towarów z włączonym śledzeniem stanów magazynowych. Kliknąć Rozpocznij inwentaryzację​.


3. Uzupełnić kolumnę Stan wg spisu​​. Na podstawie różnic pomiędzy Stanem wg programu a uzupełnionym Stanem wg spisu zaktualizowane zostaną kolumny Przychód oraz Rozchód​.


4. Po uzupełnieniu wszystkich danych inwentaryzację można:

  • ​Zapisać – pozycja pojawi się na liście inwentaryzacji ze statusem Niezatwierdzona. Inwentaryzacja o statusie Niezatwierdzona nie generuje dokumentów magazynowych i nie wpływa na stany magazynowe produktów.

  • Zatwierdzić – pozycja pojawi się na liście inwentaryzacji ze statusem Zatwierdzona. Wygenerowane zostaną odpowiednie dokumenty magazynowe, które wpłyną na stany magazynowe produktów.​

  • Pobrać jej wydruk – dokument inwentaryzacji zostanie zapisany i możliwe będzie pobranie wydruku.​​

 

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki