e-Pomoc techniczna
Sello NX – Jak dodać ofertę internetową w programie?
Program: Sello NX
Kategoria: Integracje
Program Sello NX pozwala na zarządzanie ofertami internetowymi w serwisie sprzedaży internetowej.
Aby dodać nową ofertę internetową w programie, należy:
1. Przejść do modułu Oferty internetowe, wcisnąć Dodaj i wybrać odpowiednią opcję:
-
Dla konta z kontekstu – oferta zostanie dodana dla konta obecnie wybranego w kontekście programu.
-
Dla konta... – pozwala na wskazanie konta, dla którego zostanie dodana oferta.
2. W sekcji Oferta określić jej Tytuł, Sygnaturę oraz Kategorię (lista kategorii jest dostępna po wciśnięciu przycisku KAT, znajdującego się po prawej stronie formatki).
3. W sekcji Ustawienia sprzedaży uzupełnić informacje dotyczące oferowanego towaru i wystawianej faktury VAT. Po rozwinięciu Dodatkowych ustawień sprzedaży można określić czas trwania oferty oraz zaznaczyć, że sprzedaż dotyczy wyłącznie klientów biznesowych.
4. W sekcji Warunki oferty wskazać warunki zwrotów, reklamacji i gwarancji.
5. Na zakładce Parametry przy pomocy przycisku Wybierz produkt... wskazać, którego produktu w serwisie sprzedaży internetowej dotyczy oferta. Po jego wybraniu, w sekcji Parametry specyficzne pojawi się możliwość ich edycji.
6. Na zakładce Dostawa wskazać Cennik dostaw, Czas wysyłki oraz adres, z którego przesyłka zostanie wysłana.
7. Na zakładce Inne określić, czy powinny zostać zastosowane podstawowe i dodatkowe opcje promowania.
8. Zakładka Opis pozwala na wybór języka i dodawanie sekcji opisu.
9. Zakładka Zdjęcia umożliwia zarządzanie zdjęciem przypisanym do oferty.
10. Jeżeli oferta jest gotowa do wystawienia, zaznaczyć checkbox na zakładce Podstawowe. Dodawanie oferty zatwierdzić przyciskiem Zapisz.