e-Pomoc techniczna
Rachmistrz nexo – Jak do widoku Ewidencji VAT sprzedaży dodać kolumnę z terminem powiązanego rozrachunku?
Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo
Kategoria: Ewidencje VAT, Personalizacja
Konfiguracja widoku pozwala użytkownikowi dopasować każdy widok w module do swoich potrzeb. Można je wywołać, klikając w górne menu koła zębatego i wybierając Konfiguracja widoku. W tym miejscu można wybierać, jakie kolumny mają być widoczne na wybranym widoku. W celu dodania kolumny termin informującej o terminie płatności powiązanego rozrachunku, należy:
1. Przejść na zakładkę Ewidencja VAT sprzedaży, rozwinąć menu koła zębatego w górnym menu i wybrać Konfiguracja widoku.
2. W polu Filtruj wpisać Termin, zaznaczyć wyszukaną kolumnę na liście poniżej i zatwierdzić przyciskiem OK.
W widoku Ewidencja VAT sprzedaży wyświetlona zostanie stosowna informacja.