e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak pobrać brakujące kategorie zgłoszeń klientów z serwera?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Klienci, Laboratorium
Od wersji 47.0.0 programu Gestor nexo w Laboratorium udostępniona została funkcja Zgłoszenia klientów. Jest to moduł umożliwiający obsługę zgłoszeń klientów przyjmowanych przez formularz kontaktowy.
W sytuacji, gdy po dodaniu nowych kategorii zgłoszeń klientów zajdzie konieczność powrotu do kopii zapasowej utworzonej przed ich dodaniem, brakujące kategorie mogą zostać pobrane z serwera. Aby to zrobić, należy:
1. Przejść do Konfiguracji – Kategorie zgłoszeń klientów, a następnie kliknąć Pobierz nowe.
2. Jeżeli na serwerze znajdują się kategorie, których nie ma w programie, pojawi się stosowny komunikat i zostaną one dodane.
Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej: