e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Jak dodać pole własne partii towaru?
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: PRO+
W przypadku trudności z wykorzystaniem funkcjonalności zalecamy kontakt z dyplomowanym serwisantem, bądź skorzystanie z pomocy zdalnej.
Uwaga! Opisywana funkcjonalność jest dostępna tylko w przypadku aktywacji ulepszenia Dokumenty PRO+.
Pola własne na pozycjach umożliwiają dodawanie pól własnych na pozycjach dokumentu oraz partiach towaru. Więcej informacji na temat obsługi dokumentów handlowo–magazynowych w rozbiciu na partie znajduje się tutaj.
Aby dodać pole własne do pozycji dokumentu, należy:
1. Przejść do modułu Konfiguracja – Pola własne. Zaznaczyć na liście obiektów Partia i kliknąć Popraw.
2. Uzupełnić nazwę pola własnego partii.
3. Wskazać typ pola własnego np. Data. Więcej informacji na temat konfiguracji pól własnych w InsERT nexo znajduje się w artykule e-Pomocy technicznej: InsERT nexo – Czym są zaawansowane pola własne i jak je dodać?
4. Wskazać pozostałe parametry według własnych preferencji i zapisać zmiany.
5. Uruchomić ponownie program w celu uwidocznienia zmian w programie.
6. Otworzyć dokument magazynowy np. dokument Przyjęcia zewnętrznego (PZ).
7. Dodać nową pozycję z listy Asortymentu.
8. W oknie dodawania pozycji na dokument w dolnej sekcji formularza kliknąć prawym przyciskiem myszy i wybrać Operacje na liście – Konfiguracja listy (Ctrl + Shift + L).
9. Zaznaczyć wcześniej utworzone pole własne partii.
W oknie dodawania pozycji na dokument wyświetlone zostanie wcześniej skonfigurowane pole własne partii.