e-Pomoc techniczna
Biuro nexo – Jak wyłączyć automatyczną aktualizację stanów baz klientów?
Program: Biuro nexo, InsERT nexo
Kategoria: Konfiguracja
Operacja Aktualizacja stanów baz klientów dotyczy odświeżenia danych technicznych, jak np. stan połączenia z bazą, numer wersji, data archiwizacji czy forma księgowości klienta biura, które wyświetlane są na listach modułów. Domyślnie w programie opcja jest w trybie po każdym zalogowaniu.
Aby wyłączyć automatyczną aktualizację stanów baz klientów należy:
1. Przejść do modułu Konfiguracja – Parametry Biura. Kliknąć Popraw.
2. W sekcji Aktualizacja stanów baz klientów w polu Tryb aktualizacji wybrać wyłączona. Zapisać zmiany.
Od tego momentu aktualizacja zostanie uruchomiona tylko w przypadku na żądanie użytkownika z poziomu modułu Administracja – Bazy danych, opcja Aktualizacja stanów baz klientów.