Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Biuro nexo – Jak wyłączyć automatyczną aktualizację stanów baz klientów?

Ostatnia modyfikacja: 07.08.2023

Program: Biuro nexo, InsERT nexo

Kategoria: Konfiguracja

​Operacja Aktualizacja stanów baz klientów dotyczy odświeżenia danych technicznych, jak np. stan połączenia z bazą, numer wersji, data archiwizacji czy forma księgowości klienta biura, które wyświetlane są na listach modułów. Domyślnie w programie opcja jest w trybie po każdym zalogowaniu.

Aby wyłączyć automatyczną aktualizację stanów baz klientów należy:

1. Przejść do modułu KonfiguracjaParametry Biura. Kliknąć Popraw.


2. W sekcji Aktualizacja stanów baz klientów w polu Tryb aktualizacji wybrać wyłączona. Zapisać zmiany.


Od tego momentu aktualizacja zostanie uruchomiona tylko w przypadku na żądanie użytkownika z poziomu modułu Administracja – Bazy danych, opcja Aktualizacja stanów baz klientów.​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki