e-Pomoc techniczna
Biuro nexo – Jak włączyć cykliczną aktualizację stanów baz klientów?
Program: Biuro nexo, InsERT nexo
Kategoria: Konfiguracja
Operacja Aktualizacja stanów baz klientów dotyczy odświeżenia danych technicznych, jak np. stan połączenia z bazą, numer wersji, data archiwizacji czy forma księgowości klienta biura, które wyświetlane są na listach modułów.
Aktualizacja może zostać uruchomiona na żądanie użytkownika z poziomu modułu Administracja – Bazy danych, opcja Aktualizacja stanów baz klientów. Program również umożliwia włączenie cyklicznej aktualizacja stanów baz klientów, w tym celu należy:
1. Przejść do modułu Konfiguracja – Parametry Biura. Następnie kliknąć Popraw.
2. W sekcji Aktualizacja stanów baz klientów w polu Tryb aktualizacji wybrać Cykliczna.
3. Wskazać częstotliwość aktualizacji według własnych preferencji. Zapisać zmiany.
Uwaga! Należy pamiętać, że częsta Aktualizacja stanów baz klientów, może wpłynąć na wydajność programu.