e-Pomoc techniczna
Rachmistrz nexo i Rewizor nexo – Jak usunąć etykietę księgową?
Program: Dokumenty firmy, InsERT nexo, Portal Dokumentów, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Dokumenty pobrane, Konfiguracja, Laboratorium
Od wersji 46.0.0 w Laboratorium systemu InsERT nexo dostępna jest funkcja Etykiety księgowe.
Dzięki Etykietom księgowym istnieje możliwość opisywania dokumentów pochodzących z Portalu Dokumentów. Etykiety księgowe pozwalają na bardziej szczegółowe opisywanie dokumentów, a następnie wykorzystanie ich przy dekretacji dokumentów.
Do poprawnego działania Etykiet księgowych wymagana jest aktywna licencja Portalu Dokumentów. Aby usunąć etykietę księgową, należy:
1. Przejść do modułu Konfiguracja, odszukać Etykiety księgowe, następnie wybrać etykietę z listy i kliknąć Usuń.
2. Potwierdzić operację klikając Usuń.