e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak zdefiniować dodatkowe wyposażenie dla zleceń serwisowych?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Słowniki, Zlecenia serwisowe
Moduł Zlecenia serwisowe został stworzony z myślą o firmach z branży usługowej, które zajmują się przeglądami oraz naprawą urządzeń. Obsługa serwisu w Gestorze nexo opiera się na scenariuszach, które najlepiej odpowiadają sposobowi pracy danej firmy. Możliwość zapisywania i śledzenia poszczególnych etapów zlecenia wraz z automatycznymi powiadomieniami SMS oraz wiadomościami e-mail, wysyłanymi do klienta sprawiają, że Gestor nexo jest idealnym rozwiązaniem dla każdej firmy, która zajmuje się serwisowaniem sprzętu.
W formatce zlecenia serwisowego użytkownik może uzupełnić informacje o dodatkowym wyposażeniu serwisowanego urządzenia. Aby zdefiniować dodatkowe wyposażenie urządzeń, należy:
1. Przejść do modułu Konfiguracja – Dodatkowe wyposażenie dla zleceń serwisowych i z górnego menu wybrać Dodaj.
2. Wpisać Nazwę oraz Treść. Zapisać zmiany.
W formatce zlecenia serwisowego dostępna będzie nowa opcja.