e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak do widoku Zleceń serwisowych dodać informację o prognozowanym zysku?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Personalizacja, Zlecenia serwisowe
Moduł Zleceń serwisowych został przygotowany z myślą o firmach działających w branży usługowej. Pozwala ewidencjonować zlecenia serwisowe, a także dzięki powiadomieniom i wiadomościom e-mail oraz sms w łatwy sposób kontaktować się z klientami.
Na zakładce Asortyment w tabeli powinna znaleźć się lista towarów i usług. Usługi to np. wszystkie czynności serwisowe związane z realizacją zlecenia, towary to np. elementy podczas niego użyte. Aby do widoku Zleceń serwisowych dodać informację o prognozowanym zysku, należy:
1. Przejść do modułu Zlecenia serwisowe, następnie kliknąć w prawym górnym rogu "koło zębate" i wybrać Konfiguracja widoku.
2. Odszukać i zaznaczyć Prognozowany zysk. Zapisać zmiany.
W widoku Zleceń serwisowych wyświetlona zostanie stosowna informacja.