Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt 123 – Jak dodać nowy szablon wiadomości email do księgowości?

Ostatnia modyfikacja: 08.05.2023

Program: Subiekt 123

Kategoria: Dokumenty, Personalizacja, Poczta elektroniczna

Subiekt 123 ​pozwala na wykorzystanie szablonów wiadomości email. Umożliwiają one wcześniejsze przygotowanie treści wiadomości, która będzie wykorzystywana wielokrotnie. Szablon wiadomości email do księgowości może zostać wykorzystany np. przy wysyłce pliku wymiany z InsERT GT. Aby dodać nowy szablon email do księgowości, należy:

1. Przejść do Konfiguracji i wybrać Szablony wiadomości email.

​​

2. Zjechać na dół listy szablonów i kliknąć Dodaj.


3. Na zakładce Parametry wybrać Rodzaj szablonu – Email do księgowości, określić Nazwę szablonu oraz Nazwę nadawcy​.


4. Na zakładce Wiadomość określić jej Temat oraz Treść. Zatwierdzić przyciskiem Zapisz​.​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki