Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt 123 – Jak wyłączyć automatyczne uzupełnianie rachunku bankowego?

Ostatnia modyfikacja: 02.05.2023

Program: Subiekt 123

Kategoria: Dokumenty, Personalizacja

Subiekt 123 pozwala na określenie domyślnego Rachunku bankowego. Dzięki temu, podczas dodawania nowego dokumentu z wybraną formą płatności Przelew, zostanie on automatycznie wybrany w sekcji Inne.


Aby rachunek bankowy nie podpowiadał się automatycznie przy dodawaniu dokumentu, należy:

1. Przejść do Konfiguracji i wybrać Rachunki bankowe​.


2. ​Odznaczyć gwiazdkę ​przy aktualnym domyślnym rachunku bankowym​.​​​​

Uwaga! ​Domyślny rachunek bankowy określany jest wyłącznie dla wskazanej waluty.​


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki