Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Problemy z podpisem elektronicznym mSzafir

Ostatnia modyfikacja: 06.11.2023

Program: Biuro nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Deklaracje skarbowe i JPK

​W odpowiedzi na zgłoszenia użytkowników dotyczących problemu z podpisem elektronicznym deklaracji korzystających​ z mSzafir informujemy, że przyczyną jest błąd po stronie producenta, który nie pozwala na wykonanie polecenia ze ścieżki zawierającej polskie znaki. 

Poniżej opisano obejścia, jakie można zastosować w naszych programach do czasu usunięcia problemu przez producenta.



Ścieżka jest zbudowana z nazwy użytkownika Windows oraz z nazwy bazy samego podmiotu.

  • ​C:\Users\Łukasz\AppData\Local\InsERT\Deployments\Nexo\... (*)

W przypadku gdy nazwa użytkownika zawiera polskie znaki, można posłużyć się zmianą położenia katalogu Deployments wykorzystując zmianę wpisu w rejestrze, który zazwyczaj tworzony jest na podstawie nazwy użytkownika lub podpisania deklaracji z konta użytkownika, który nie zawiera polskich znaków.


W przypadku gdy nazwa podmiotu zawiera polskie znaki, obejściem problemu jest dearchiwizacja podmiotu do nowej nazwy (niezawierającej polskich znaków). 


​Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki