e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Problemy z podpisem elektronicznym mSzafir
Program: Biuro nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Deklaracje skarbowe i JPK
W odpowiedzi na zgłoszenia użytkowników dotyczących problemu z podpisem elektronicznym deklaracji korzystających z mSzafir informujemy, że przyczyną jest błąd po stronie producenta, który nie pozwala na wykonanie polecenia ze ścieżki zawierającej polskie znaki.
Poniżej opisano obejścia, jakie można zastosować w naszych programach do czasu usunięcia problemu przez producenta.
Ścieżka jest zbudowana z nazwy użytkownika Windows oraz z nazwy bazy samego podmiotu.
- C:\Users\Łukasz\AppData\Local\InsERT\Deployments\Nexo\... (*)
W przypadku gdy nazwa użytkownika zawiera polskie znaki, można posłużyć się zmianą położenia katalogu Deployments wykorzystując zmianę wpisu w rejestrze, który zazwyczaj tworzony jest na podstawie nazwy użytkownika lub podpisania deklaracji z konta użytkownika, który nie zawiera polskich znaków.
W przypadku gdy nazwa podmiotu zawiera polskie znaki, obejściem problemu jest dearchiwizacja podmiotu do nowej nazwy (niezawierającej polskich znaków).
Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej: