Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt GT – Jak włączyć pokazywanie podsumowania w zawartości zamówienia od klienta?

Ostatnia modyfikacja: 17.01.2024

Program: InsERT GT, Subiekt GT

Kategoria: Dokumenty, Konfiguracja, Parametry

​W celu ustawienia w programie Subiekt GT pokazywania podsumowania podczas wystawiania, przeglądania, czy poprawiania zamówienia od klienta należy:

1. Z listy modułów wybrać Administracja – Parametry, a z listy parametrów Zamówienie od klienta.



2. W oknie, które się wyświetli przejść na zakładkę Inne i zaznaczyć opcję Pokaż podsumowanie w zawartości dokumentu. Zmiany zapisać przyciskiem OK.

 ​​


​​Temat należy do Parametrów Zamówienia od klienta.​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki