e-Pomoc techniczna
Rewizor nexo – Jak wysłać potwierdzenie sald do klienta e-mailem?
Program: InsERT nexo, Rewizor nexo
Aby wysłać potwierdzenie sald do klienta e-mailem, należy:
1. Przejść do modułu Raporty – Potwierdzenie sald.
2. Przejść do okna parametrów wydruku, wybierając przycisk Drukuj raport.
3. Zaznaczyć Wyślij e-mail.
Adres e-mail podpowiada się automatycznie z kartoteki klienta, a dodatkowo można wybrać format pliku, w jakim zostanie dodany załącznik. Wybranie przycisku Wyślij natychmiast pozwala na błyskawiczną wysyłkę wiadomości do klienta.
Aby skorzystać z szablonu wiadomości, należy mieć skonfigurowaną pocztę wychodzącą.
Szablony mogą zawierać pola autotekstu, ułatwiające dostosowanie treści wiadomości do danych klienta czy oferty. Szablon wiadomości może zawierać całą jej treść (podczas wstawiania takiego szablonu treść wiadomości jest zastępowana treścią z szablonu) lub tylko fragment, najczęściej wykorzystywany przez użytkowników.
W ostatnim kroku należy określić datę wydruku, zakres wydruku oraz wzorzec.