e-Pomoc techniczna
Jak zdefiniować premię kwartalną w Gratyfikancie GT?
Program: Gratyfikant GT, InsERT GT
Kategoria: Składniki płacowe
Jeżeli pracownicy otrzymują regularnie premię tak, jak w poniższym przykładzie premię kwartalną, w pierwszej kolejności należy utworzyć dedykowany składnik płacowy.
Po utworzeniu składnika płacowego należy dodać nową Definicję listy płac.
Uzupełnić parametry definicji listy płac, a zmiany zatwierdzić przyciskiem OK.
W kolejnym kroku należy dodać zestaw płacowy.
Na zakładce Podstawowe wskazać wcześniej utworzoną definicję listy płac oraz zaznaczyć, w jakich miesiącach ma być naliczana premia.
Na zakładce Składniki dodać wcześniej utworzony składnik płacowy. Zmiany zatwierdzić przyciskiem OK.
W ostatnim kroku należy przypisać utworzony zestaw płacowy do umowy pracowniczej. W tym celu na umowie o pracę należy przejść na zakładkę System wynagrodzeń i wybrać opcję Utwórz definicję wypłaty na podstawie zestawu płacowego – w oknie wybrać wcześniej utworzony zestaw płacowy.
Zmiany zatwierdzić przyciskiem OK.