Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Jak zdefiniować premię kwartalną w Gratyfikancie GT?

Ostatnia modyfikacja: 27.09.2023

Program: Gratyfikant GT, InsERT GT

Kategoria: Składniki płacowe

​​​

Jeżeli pracownicy otrzymują regularnie premię tak, jak w poniższym przykładzie premię kwartalną, ​w pierwszej kolejności należy utworzyć dedykowany składnik płacowy.



​Po utworzeniu składnika płacowego należy dodać nową Definicję listy płac.


Uzupełnić parametry definicji listy płac, a zmiany zatwierdzić przyciskiem OK.


​W kolejnym kroku należy dodać zestaw płacowy.


​Na zakładce Podstawowe wskazać wcześniej utworzoną definicję listy płac oraz zaznaczyć, w jakich miesiącach ma być naliczana premia.

​​

​Na zakładce Składniki dodać wcześniej utworzony składnik płacowy. Zmiany zatwierdzić przyciskiem OK. 


W ostatnim kroku należy przypisać utworzony zestaw płacowy do umowy pracowniczej. W tym celu na umowie o pracę należy przejść na zakładkę System wynagrodzeń i wybrać opcję Utwórz definicję wypłaty na podstawie zestawu płacowego – w oknie wybrać wcześniej utworzony zestaw płacowy.

Zmiany zatwierdzić przyciskiem OK.

​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki