Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt GT – Jak włączyć automatyczny odbiór e-Faktur?

Ostatnia modyfikacja: 27.09.2023

Program: InsERT GT, Subiekt GT

Kategoria: KSeF, Laboratorium

Uwaga! Moduł e-Faktur zakupu jest dostępny w ramach Laboratorium ​InsERT GT i obsługi Krajowego Systemu e-Faktur. Opis aktywacji funkcjonalności związanych z obsługą KSeF znajduje się tutaj.​

W Subiekcie GT istnieje możliwość ustaw​ienia automatycznego, cyklicznego sprawdzania, czy pojawiły się nowe dokumenty i pobierania ich do systemu. Aby to zrobić, należy:

1. Przejść do modułu Administracja – Parametry​. Z listy parametrów wybrać e-Faktury.


2. Aktywować import e-Faktur, zaznaczając w sekcji Pobieraj e-Faktury z KSeF, dla których moja firma jest: nabywcą i/lub występuje w innej dowolnej roli. Określić datę, od której program ma pobierać dokumenty. Kliknąć OK


3. Zaznaczyć opcję Automatycznie co i określić o ile minut program będzie sprawdzał, czy istnieją nowe dokumenty do odbioru.


4. Opcjonalnie zaznaczyć ustawienie Po uruchomieniu programu decydujące o tym, czy program będzie sprawdzać, czy podatnik otrzymał nowe dokumenty w momencie uruchomienia programu.


5. Kliknąć OK w celu zapisania zmian.

 

​W przypadku dostępnych e-Faktur program będzie informował o tym fakcie wyświetlając stosowny komunikat w pasku narzędzi.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki