e-Pomoc techniczna
Jak zainstalować pakiet przykładowych pluginów modułu Automatyzacja?
Program: Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Automatyzacja, Dekretacja dokumentów, Wynagrodzenia
Uwaga! Opisywana funkcjonalność dostępna tylko w wersji PRO.
Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie – był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS.
Zainstalowanie pakietu przykładowych pluginów Automatyzacji, umożliwia wykorzystanie w nowo dodawanych automatach czynności takich jak:
- Nalicz wynagrodzenia;
- Przypomnij o końcu badań lekarskich;
- Wyczyść ślad rewizyjny;
- Wyślij SMS o zbliżającym się terminie płatności.
Do poprawnego działania przykładowych pluginów modułu Automatyzacja wymagana jest wersja systemu InsERT nexo 42.0.1 lub wyższa oraz aktywny abonament na moduł Automatyzacja. W celu instalacji przykładowych pluginów modułu Automatyzacja należy:
1. Pobrać plik instalatora z tego miejsca.
2. Uruchomić pobrany plik instalatora jako Administrator.
3. Kliknąć Dalej.
4. Kliknąć ponownie Dalej.
5. Wskazać dane dostępowe serwera SQL, na którym znajdują się podmioty i kliknąć Połącz.
6. Zaznaczyć podmioty (bazy danych), dla których mają zostać zainstalowane przykładowe pluginy Automatyzacji. Do szybkiego wyszukiwania podmiotów służy pole Filtruj.
7. Po poprawnej instalacji zostanie wyświetlony stosowny komunikat. Kliknąć Zakończ.
W celu wykorzystania nowych czynności w module Automatyzacja należy:
Uruchomić podmiot, do którego zostały zainstalowane przykładowe pluginy. Następnie przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja i kliknąć Dodaj – Automat.
W sekcji Uruchamianie wybrać Według harmonogramu.
Kliknąć przycisk Wybierz czynności w sekcji Czynności do wykonania. Na rozwijanej liście wyświetlą się 4 dodatkowe czynności, które można wykorzystać przy tworzeniu własnych automatów.