e-Pomoc techniczna
Konto InsERT – Jak wygenerować nowy kod odzyskiwania (2FA)?
Program: Biuro GT, Biuro nexo, Gestor GT, Gestor nexo, Gratyfikant GT, Gratyfikant nexo, InsERT GT, InsERT nexo, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo, Subiekt 123, Subiekt GT, Subiekt nexo, vendero, zarezerwuj.pl
Kategoria: Konfiguracja, Konto InsERT
W ramach Konta InsERT użytkownik może zwiększyć bezpieczeństwo konta oraz danych swojej firmy konfigurując weryfikację dwuetapową. Użytkownik może skonfigurować następujące metody potwierdzenia tożsamości: Aplikacja uwierzytelniająca np. Google Authenticator, Alternatywny adres e-mail, Kod SMS. W przypadku gdy użytkownik nie ma dostępu do żadnej z wymienionych metod, może użyć kodu odzyskiwania. Kod odzyskiwania udostępniany jest po skonfigurowaniu pierwszej metody weryfikacji. Kod odzyskiwania można wygenerować ponownie tylko w przypadku aktywnego dostępu do Konta InsERT.
Uwaga! W przypadku braku kodu odzyskiwania i dostępu do żadnej z metod weryfikacji należy skontaktować się z firmą InsERT, używając formularza kontaktowego. Odzyskanie dostępu do konta może zająć kilka dni, a w pewnych przypadkach może być niemożliwe ze względu na brak możliwości zweryfikowania użytkownika.
Aby wygenerować ponownie kod odzyskiwania, należy:
1. Zalogować się do serwisu Konto InsERT.
2. Wybrać z listy modułów Konfiguracja konta – Weryfikacja dwuetapowa. Następnie kliknąć przycisk ⋮ znajdujący się przy polu Kod odzyskania. Wybrać Wygeneruj nowy kod odzyskania.
3. Kliknąć Wygeneruj nowy kod weryfikacji.
Wygenerowany kod należy zapisać w bezpiecznym miejscu. Artykuł e-Pomocy opisujący użycie kodu odzyskania: Konto InsERT – Jak odzyskać dostęp do konta z włączoną weryfikacją dwuetapową?.
Artykuł należy do zbioru zagadnień związanych z weryfikacją dwuetapową (2FA).