e-Pomoc techniczna
Konto InsERT – Jak odzyskać dostęp do konta z włączoną weryfikacją dwuetapową (2FA)?
Program: Biuro GT, Biuro nexo, Gestor GT, Gestor nexo, Gratyfikant GT, Gratyfikant nexo, InsERT GT, InsERT nexo, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo, Subiekt 123, Subiekt GT, Subiekt nexo, vendero, zarezerwuj.pl
Kategoria: Konto InsERT
Uwaga! Artykuł przeznaczony jest wyłącznie dla użytkowników posiadających konto InsERT z włączoną weryfikacją dwuetapową. W przypadku braku hasła do konta InsERT należy zapoznać się z artykułem e-Pomocy technicznej Jak odzyskać hasło do Konta InsERT?
W ramach Konta InsERT użytkownik może zwiększyć bezpieczeństwo konta oraz danych swojej firmy konfigurując weryfikację dwuetapową. Użytkownik może skonfigurować następujące metody potwierdzenia tożsamości: Aplikacja uwierzytelniająca np. Google Authenticator, Alternatywny adres e-mail, Kod SMS.
W przypadku gdy użytkownik nie ma dostępu do żadnej z wymienionych metod, może użyć kodu odzyskiwania. Kod odzyskiwania udostępniany jest po skonfigurowaniu pierwszej metody weryfikacji.
Aby odzyskać dostęp do Konta InsERT przy pomocy Kodu odzyskiwania, należy:
1. Zalogować się do Konta InsERT.
2. Na stronie Potwierdzenie tożsamości wybrać Użyj kodu odzyskiwania.
3. Wpisać kod odzyskiwania i kliknąć przycisk Użyj kodu odzyskiwania.
Uwaga! W przypadku braku kodu odzyskiwania należy skontaktować się z firmą InsERT używając formularza kontaktowego. Odzyskanie dostępu do konta może zająć kilka dni, a w pewnych przypadkach może być niemożliwe ze względu na brak możliwości zweryfikowania użytkownika.
Artykuł należy do zbioru zagadnień związanych z weryfikacją dwuetapową (2FA).