e-Pomoc techniczna
Gratyfikant nexo – Jak dodać i przypisać Cechy pracowników?
Program: Gratyfikant nexo, InsERT nexo
Kategoria: Personalizacja, Pracownicy
Program Gratyfikant nexo pozwala na efektywniejszą organizację pracy poprzez funkcjonalność Cech pracowników. Przykładowo, w module Pracownicy, użycie filtra Cecha pozwoli zawęzić zakres wyświetlanych pozycji jedynie do spełniających wybrane kryteria.
Aby dodać nowe Cechy pracowników, należy:
1. W wyszukiwarce poleceń odnaleźć i kliknąć Cechy pracowników.
2. W Konfiguracji Cech pracowników wcisnąć przycisk Dodaj.
3. Uzupełnić pole Nazwa, wybrać Grupę oraz Typ podmiotu, zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Po utworzeniu nowych Cech pracowników istnieje możliwość ich przypisania do pracowników. Aby to zrobić, należy:
1. Przejść do modułu Pracownicy, wybrać pozycję na liście i wcisnąć opcję Popraw.
2. Odszukać sekcję Opis, pole Cechy, po czym wybrać odpowiednio jedną z dwóch opcji:
- dodać nową cechę z rozwijanej listy;
- skorzystać z opcji Zaawansowanego dodawania cech (funkcja ta umożliwia jednoczesne przypisanie wielu cech).
3. Zatwierdzić wprowadzone zmiany przyciskiem Zapisz.
Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej: