Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt GT – Jak ustawić domyślny termin płatności rachunku sprzedaży?

Ostatnia modyfikacja: 07.11.2022

Program: InsERT GT, Subiekt GT

Kategoria: Dokumenty, Konfiguracja, Parametry

​W celu ustawienia w programie Subiekt GT domyślnego terminu płatności rachunku sprzedaży należy:

1. Z listy modułów wybrać Administracja – Parametry, a z listy parametrów Rachunek sprzedaży.


2. W oknie, które się wyświetli przejść na zakładkę Płatności i wybrać domyślny Termin. Jeżeli potrzebnego terminu nie ma na liście, należy go dodać w programie. Temat e-Pomocy technicznej opisujący, jak dodać termin płatności dostępny jest tutaj​. Zmiany zapisać przyciskiem OK.

​​

Temat należy do Parametrów rachunku sprzedaży​​​.​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki